Geleceği Yakalamak İsteyen Şirketler Müşterilerine Daha İyi Hizmet Anları Sunmalı
IFS Türkiye CEO’su Ergin Öztürk, IDC CIO Summit 2023 Sahnesindeydi
IFS Türkiye, 4-5 Mayıs 2023 tarihlerinde IDC tarafından düzenlenen 14. IDC Türkiye CIO Zirvesi’ne katıldı. IFS Türkiye CEO’su Ergin Öztürk, hizmetin tüm sektörler için değerinden bahsetti. Öztürk’e göre, IFS Cloud gibi yeni nesil çözümlerle müşteriler, çalışanlar ve varlıklar tek bir yerden sorunsuz yönetilirken, operasyonel maliyetler azaltılıyor ve verimlilik artırılıyor.
Kurumsal İş Uygulamaları (ERP, EAM, FSM) üreticisi IFS, 4-5 Mayıs 2023 tarihlerinde Sapanca’da “Dijital Ekonomi Liderlerini Etkinleştirme” temasıyla düzenlenen 14. IDC Türkiye CIO Zirvesi’nde zirve sponsoru olarak yer aldı. IDC. İş süreçlerinin nasıl basitleştirilebileceği, operasyonel maliyetlerin nasıl azaltılabileceği ve yeni pazar fırsatlarının nasıl yakalanabileceği hakkında bilgiler verdi.
IFS Türkiye CEO’su Ergin Öztürk, üretimden savunma sanayine, havacılıktan otomotive farklı sektörlerde faaliyet gösteren firmaların, müşterilerine daha fazla hizmet sunarak müşteri memnuniyetini artırması için “Moment of Service – Moments of Service” başlığı altında bir sunum yaptı. müşterilerine, yeni gelir kaynakları yaratmakta ve en önemlisi artan rekabet karşısında önemli bir avantaj elde ettiklerini belirtti.
2023 ve sonrasında hızla gelişen iş dünyasında, şirketlerin büyümesi ve yeni gelir kaynaklarına ulaşması için Saha Servis Yönetimi (FSM) ve Kurumsal Varlık Yönetimi (EAM) analizleri kritik öneme sahip. IFS Cloud gibi tek bir çözümle şirketler müşterilerini, çalışanlarını ve varlıklarını sorunsuz bir şekilde yönetebilir, operasyonlarını optimize edebilir, müşteri deneyimlerini iyileştirebilir ve varlık performansını en üst düzeye çıkarabilir. Bu bütünsel yaklaşım, şirketlerin yalnızca iş süreçlerini basitleştirerek operasyonel maliyetleri azaltmalarına değil, aynı zamanda yeniliklerden en iyi şekilde yararlanmalarına ve ortaya çıkan pazar fırsatlarından yararlanmalarına olanak tanır. Konuyla ilgili bilgi veren IFS Türkiye CEO’su Ergin Öztürk, “Çözümlerimizle firmaların maliyetlerini düşürüyor, zamandan tasarruf ediyor ve verimliliği artırıyoruz” diyor.
Şirketler, ERP, Saha Servis Yönetimi (FSM) ve Kurumsal Varlık Yönetimi (EAM) analitiğinin gücünden yararlanarak dijital dönüşümlerini bir sonraki seviyeye taşıyabilir ve tam potansiyellerini ortaya çıkararak rakiplerine karşı önemli bir rekabet avantajı sağlayabilir. Özellikle stok planlama, satış planlama gibi tahmin gerektiren noktalarda IFS Cloud bünyesinde çalışan yapay zeka algoritmaları iş dünyasının hayatını kolaylaştırıyor.
IFS Türkiye CEO’su Ergin Öztürk de IFS’in ödüllü çözümü PSO’dan (Planning and Scheduling Optimization) bahsetti. Bu analiz sayesinde firmaların tüm saha ekiplerini gerçek zamanlı olarak yönetebildiklerini belirten Öztürk, firmaların başarılı hizmet anları sunabilmeleri için gerçek çalışanların gerçek mekanda gerçek zamanlı olmasının değerini bir kez daha vurguladı.
IFS, şirketlerin müşterilerine en kritik anlarda, yani Hizmet Anlarında en iyi performansı sunabilmelerini sağlamak için çalışır. Yenilikleri, uçtan uca entegrasyon kolaylığı ve sektör uzmanlığı ile kullanıcıların hem bugün hem de gelecekte her türlü zorlukla karşılaşacak ve başarıya ulaşacak şirketler haline gelmesine yardımcı olur.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
haber-cungus.com.tr